گزارش|

مساعدت‌های قوه قضاییه به تولیدکنندگان/ مشکل بانکی یک شرکت با ورود دادگستری استان فارس پس از ۳ سال حل شد 

9:14 - 17 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۰۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مساعدت‌های قوه قضاییه به تولیدکنندگان/ مشکل بانکی یک شرکت با ورود دادگستری استان فارس پس از ۳ سال حل شد 
مدیرعامل شرکت ستاره یخی آسیا با اشاره به کمک و مساعدت‌های دستگاه قضایی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران کشور گفت: بانک کشاورزی ماده ۲۰ مربوط به صندوق ذخیره ارزی را انجام نمی‌داد که با رایزنی، تشکیل جلسات و نامه نگاری‌های مقامات قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس این مشکل حل شد.  

خبرگزاری میزان- رئیس دستگاه قضا و هیات همراه وی در جریان سفر روز دوشنبه (۱۶ مردادماه) به استان فارس، غیر از انجام دیدارهای مردمی، حضور در جلسه شورای اداری و دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در جریان این سفر از تعدادی کارخانه و بنگاه‌ تولیدی که به کمک دستگاه قضایی توانستند مشکلات خود را پشت سربگذارند، دیدار و سرکشی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در جریان این سفر از چند کارخانه از جمله، کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران در شیراز بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با دست‌اندرکاران این کارخانه و مسئولان مربوطه استان، در سخنانی، با اشاره به اهتمام خود به بازدید‌های میدانی از مراکز مختلف از جمله بنگاه‌های تولیدی و صنعتی در راستای حمایت از رشد تولید و مهار تورم، گفت: ضرورت دارد اقداماتی که در راستای احیای واحد‌های تولیدی آغاز می‌شود، با قوت ادامه یابد و در این مسیر نباید هیچگونه عقب‌گردی داشته باشیم.

این موضوع نشانگر عزم جدی قوه قضاییه برای رفع مشکلات و معضلات واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد است، چرا که در همه سفر‌های استانی رئیس دستگاه قضا بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی از سوی ایشان و دیگر مقامات قضایی همراه، در اولویت برنامه‌ها قرار می‌گیرد.

 

مدیرعامل شرکت ستاره یخی آسیا: مشکل بانکی ما با ورود دادگستری استان فارس پس از ۳ سال حل شد 

ستاد‌های اقتصاد مقاومتی استان فارس در همه شهرستان‌های این استان پهناور، به صورت شبانه روزی، جهادی و هدفمند در تلاش هستند تا مشکلات واحد‌های تولیدی حل شده و کارگری بیکار نماند.

یکی از شرکت‌های مراجعه کننده به ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس، شرکت ستاره یخی آسیا بوده است که با کمک این ستاد توانسته مشکل سه ساله خود با بانک کشاورزی را برطرف کند.

جمال رازقی جهرمی، مدیرعامل شرکت ستاره یخی آسیا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مراجعه‌اش به ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس برای رفع مشکلی که این شرکت با آن مواجه بوده است، اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی شیراز در اتاق بازرگانی با حضور معاون دادستان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس، به صورت منظم و هدفمند تشکیل جلسه می‌دهد و تصمیمات عاجل و تاثیرگذاری هم می‌گیرند که کمک حال تولیدکنندگان در سطح استان شده است.

وی با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی برای گره گشایی مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران افزود: بعضا زیاده‌خواهی برخی بانک‌ها باعث بروز مشکلاتی برای تولیدکنندگان می‌شود. مشکل واحد تولیدی ما نیز با یکی از بانک‌های کشور بود.

مدیرعامل شرکت ستاره یخی آسیا تاکید کرد: بانک کشاورزی ماده ۲۰ مربوط به صندوق ذخیره ارزی را انجام نمی‌داد که با رایزنی، تشکیل جلسات و نامه نگاری‌های مقامات قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس زیر باز رفتند. 

رازقی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با اقدامات جهادگونه‌ای که مقامات قضایی دادگستری فارس داشتند، این مشکل بزودی حل شود و بتوانیم با بانک تسویه حساب کنیم. این مشکل از سه سال قبل ایجاد شده بود که اگر پیگیری‌های مداوم ستاد اقتصاد مقاومتی نبود، منجر به نتیجه نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: 

رفع مشکلات ۶۰ واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی استان فارس/ شیرین شدن کام فعالان عرصه تولید با صدور دستورات راهگشا/ سازمان بازرسی پیگیر هموار ساختن مسیر تولید در پی اجرای مصوبات سفر استانی 

رئیس سازمان بازرسی: شبکه بانکی از واحد‌های تولیدی حمایت کند/ رسیدگی به مشکلات ۶۰ واحد تولیدی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *